بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما به قدری خوب بازی کرد که توانستیم با یک یار کمتر رقابت را به تساوی بکشانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی اسدی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد:جای تشکر دارد که بچه‌های ما امروز توانستند با یک بازی جانانه و با یک یار کمتر استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کنند.  
 
وی افزود: ما به قدری خوب بازی کردیم که حتی می‌توانستیم با یک یار کمتر بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. بازیکنان ما امروز فوق‌العاده بودند. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل همین روند را ادامه دهیم تا شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم. 
 
کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد راجع به درگیریش با کاوه رضایی عنوان کرد: بین ما درگیری به وجود نیامد. در واقع بین کاوه و دخسوس مشاجره لفظی پیش آمد که من دخالت کردم که بین آنها دعوایی رخ ندهد.

اسدی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا دخسوس مستحق اخراج بود یا نه؟ خاطر نشان کرد: من صحنه اخراج را ندیدم اما این را خیلی خوب می‌دانم که فاصله وی با بازیکن استقلال بسیار نزدیک بود و به نظرم داور تصمیم اشتباهی در اخراج دروازه‌بان ما گرفت.اما در هر صورت قضاوت خوبی را از داور مسابقه شاهد بودیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار