تیم شهرداری آمل صدرنشین گروه یک رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باویلچرباشگاه های کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم های شهرداری آمل و پگاه فارس درچارچوب هفته دوم این رقابتها جمعه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری درنهایت با نتیجه 82 بر 44 میهمان مدعی خود را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان مسعود فلاح در تیم شهرداری آمل در این دیداربا دفاع مناسب، پرتاپ های 3 امتیازی و ایجادموقعیت های بهتر در زیرسبد تیم فارس درتمامی دقایق بازی برتری عددی برحریف خود داشتند ودرنهایت با اختلاف 38 امتیاز پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.

از نکات جالب توجه این مسابقه، حضور حسن پالار و مسعود فلاح سرمربیان دو تیم پگاه فارس و شهرداری آمل بوده که در تیم ملی بسکتبال باویلچرجوانان ایران به ترتیب به عنوان سرمربی ومربی این تیم با یکدیگر همکار هستند.

تیم شهرداری آمل با کسب دو امتیاز این مسابقه جمع امتیازهای خود را به عدد4 رساند و در صدرجدول رده بندی گروه یک این رقابتها قرا گرفت.

تنها نماینده مازندران دراین رقابتها درهفته نخست میهمان تیم هیئت زنجان بود که به علت حاضر نشدن تیم میزبان، تیم شهرداری آمل از سوی انجمن بسکتبال باویلچرکشور با نتیجه 20بر صفر برنده اعلام شد.

تیم شهرداری آمل درهفته سوم این رقابتها روز 19 آذرماه دراصفهان به مصاف تیم مخابرات این شهر می رود.

رقابتهای امسال لیگ برتر بسکتبال باویلچرباشگاه های کشور با حضور 8 تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود، که تیم شهرداری آمل درگروه یک این رقابتها با تیم های هیئت زنجان، پگاه فارس و مخابرات اصفهان هم گروه است.

تیم بسکتبال باویلچرشهرداری آمل درهشت دوره گذشته رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باویلچر معلولان باشگاه های کشور حضور داشته و تاکنون دو مقام سومی دردو فصل گذشته این رقابتها را کسب کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.