صنعت نفت آبادان 0 – ذوب آهن 3؛

حسینی: تیم بزرگی را شکست دادیم/ دست نشان: بازی با ذوب آهن پایان کار ما نیست

شاگردان حسینی در هفته یازدهم لیگ برتر امروز جمعه به مصاف شاگردان دست نشان رفتند و در نهایت با برد سه بر صفر آبادان را ترک کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاگردان حسینی در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف شاگردان دست نشان رفتند و در نهایت با برد سه بر صفر آبادان را ترک کردند.

حسینی: تیم بزرگی را شکست دادیم

حسینی: تیم بزرگی را شکست دادیم/ دست نشان: بازی با ذوب آهن پایان کار ما نیستمجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پایان این دیدار، بیان کرد: ما در شهری آمدیم بازی کردیم که این شهر فوتبال‌ دوست است و تماشاگران فهیمی دارد.

وی در ادامه افزود: هیچ وقت فکر نمی‌کردیم به نفت آبادان بتوانیم سه گل بزنیم من به بچه‌های تیمم افتخار می‌کنم که با جان و دل برای تیمشان بازی می‌کنند و از همه آنها ممنون هستم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پایان خاطر نشان کرد: خوشحالیم که توانستیم نفت آبادان را که تیم بزرگی است را شکست دهیم.





*دست نشان: بازی با ذوب آهن پایان کار ما نیست

حسینی: تیم بزرگی را شکست دادیم/ دست نشان: بازی با ذوب آهن پایان کار ما نیستنادر دست‌نشان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار، بیان کرد: در روزی که ما 2 بازیکن خوب مثل جهانی و بغلانی را نداشتیم به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفتیم. شناخت کاملی از این تیم داشتیم نکات مهم را نیز به بازیکنان تیم گوشزد کرده بودیم.

وی در ادامه افزود: می دانستیم که ذوب آهن از چه نقطه‌ای به ما می‌تواند ضربه بزند و در طول بازی هم موقعیت‌های آن چنانی روی دروازه‌ ما خلق نکرد. ما با بدشانسی که داشتیم توپمان به تیرک دروازه خورد و بعد از آن بازیکنان رو به بازی احساسی آوردند تا نتیجه این دیدار مساوی شود و متأسفانه باز هم دو گل دیگر دریافت کردیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه عنوان کرد: این پایان کار نیست ما همچنان برای برطرف کردن نقاط ضعف خود تلاش می‌کنیم و می‌توانیم یکی از تیم‌های شهرستانی خوب کشور باشیم.

دست‌نشان در پایان خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل اگر بتوانیم با جذب چند بازیکن نیمکت خود را تقویت کنیم تیم خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار