رییس پليس راهور استان کرمانشاه از افزایش 8.9 درصدی شماره گذاری خودروهای وارداتی در سال جاری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمد مرادی اظهار کرد: پليس راهنمایی و رانندگی با رويکرد تلاش مضاعف در راستای ارائه خدمات مناسب و رضايتمندی مردم، ساعات کاری شماره گذاری را افزايش داد.

وی افزود: در همين راستا نقل و انتقال خودرو 5.4 درصد در هشت ماهه سال جاری نسبت به مشابه سال قبل افزايش يافت و از 49 هزار و 884 دستگاه خودرو به 52 هزار و 561  دستگاه رسيد.  

اين مقام انتظامی تصريح کرد: شماره گذاری خودروهای وارداتی در مدت مذکور 8.9 درصد و شماره گذاری موتورسيکلت 5.5 درصد رشد داشته است.

مرادی اظهار کرد: موضوع شماره گذاری از اهميت بالایی برخوردار است و مردم نيز بايد به آن توجه جدی داشته باشند، چرا که در نقل و انتقال خودرو و تغيير مالکيت دو مقوله مهم که معامله کنندگان باید مد نظر قرار دهند مسئله فنی و حقوقی است.

وی توصيه کرد: اين افراد در هنگام خريد و فروش سريعا به مراکز تعويض پلاک مراجعه کنند و نسبت به فک پلاک متعلق به خود از اتومبيل اقدام کنند، چرا که هرگونه استفاده غير مجاز و خلاف قوانين از آن، صاحب پلاک جوابگو خواهد بود و پيامدهای منفی به دنبال خواهد داشت.

رییس پليس راهور استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در تلاش هستيم جهت رضايتمندی مردم زمان انجام پروسه شماره گذاری و خدمات مرتبط با آن به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.