سیمان خاش صادرکننده برتر سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: این واحد تولیدی و صنعتی بر حسب شاخصهای مدنظر سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به عنوان واحد نمونه و برتر صادراتی استان معرفی و از عملکرد صادراتی آن تجلیل شد.

خسرو جامعی افزود: شرکت سیمان خاش با توکل به خداوند و همت و توان نیروهای سخت کوش خود توانسته در حوزه های مختلف صادراتی، کیفیت تولید، واحد نمونه تولیدی حامی حقوق مصرف‌کننده، واحد نمونه صنعتی و معدنی، واحد نمونه صنعتی در حوزه محیط‌ زیست و گواهینامه استاندارد بین المللی به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: توجه ویژه به بخش بازاریابی و فروش با توجه به محدودیت بازار، مخاطرات فراوان منطقه‌‌ای، وجود رقبا و بعضا رقابت‌های ناسالم حاکم بر بازار داخلی و صادرات و پایش مستمر و بازاریابی گسترده را ایجاب می‌کند.

مدیرعامل سیمان خاش گفت: حفظ سهم بازار داخلی با وجود کاهش مصرف سیمان در سال 94 و 95 و تشکیل سبد صادراتی از برنامه‌های اجرا شده این شرکت است.

عبدالحسین شهنوازی رئیس کارخانه سیمان خاش نیز گفت: شرکت سیمان خاش از فناوری های مناسبی برخوردار بوده که با تعمیرات اساسی و اجرای طرح افزایش ظرفیت در حال نزدیک شدن به فناوری روز دنیاست، این شرکت درصدد ارتقای سطح فناوری و بهره‌وری خود است و پروژه‌هایی همچون افزایش ظرفیت بارگیری سیمان، گازسوزکردن و تصفیه آب صنعتی کارخانه از جمله مواردی است که در این راستا آغاز شده است.

شهنوازی افزود: توجه به بازارهای صادراتی از طریق افزایش فروش در بازارهای قبلی (افغانستان و پاکستان) و بازاریابی در کشورهای آفریقایی در سیاست‌های فروش قرار گرفته است.

وی گفت: میزان صادرات در سال 1393 معادل 229 هزار و 503 تن سیمان و 81 هزار و 977 تن کلینکر بوده که با وجود اجرای سیاست‌های توسعه بازار صادراتی این ارقام در سال 94 در بخش سیمان به 163 هزار و 669 تن کاهش یافت اما صادرات کلینکر به 183 هزار و 416 تن افزایش یافت بدین لحاظ در مجموع شاهد رشد 11 درصدی نسبت به سال ما قبل بود و در سال 95 موفقیتهای سیمان خاش در این موضوع نیز مشهود است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: سیمان ، خاش ، واحد ، نمونه برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار