تبریز؛

پرداخت تسهیلات 4 درصدی برای طرح های مشارکتی

فرماندار شهرستان اهر، از پرداخت تسهیلات 4 درصدی برای طرح های مشارکتی و تعاونی اشتغال زا در 2 روستای نمونه توسعه شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید محمد عابدی، در جمع اهالی روستای خونیق شهرستان اهر، گفت: با توجه به اینکه روستاهای آذغان و خونیق به عنوان پایلوت توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی جزء 100 روستا در استان آذربایجان شرقی انتخاب شده است، این تسهیلات بدون هیچ محدودیتی و به صورت شناور برای کسانی که به طور مشارکتی و تعاونی، 20 درصد آورده را تأمین کنند، 80 درصد به صورت تسهیلات با 4 درصد سود پرداخت می شود.

وی، افزود: روستاهای آذغان و خونیق به علت وجود پتانسیل های خوب اشتغال زایی به عنوان پایلوت توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی ، جزء 100 روستای نمونه در استان آذربایجان شرقی انتخاب شده است.

فرماندار شهرستان اهر، گفت: این دو روستا به علت پتانسیل های کشاورزی، دامی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نمونه انتخاب شده است که امیدواریم با استقبال روستائیان شاهد رونق و ایجاد اشتغال برای بیکاران باشیم.

عابدی، همچنین از احداث نمایشگاه دایمی عرضه و فروش محصولات تولیدی کشاورزی، دامی و صنایع دستی روستائیان در شهرستان اهر خبر داد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.