سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: حواشی دیدار با فولاد نوین اهواز مانع کسب امتیاز در این بازی توسط تیم بعثت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام مهرپیما  با اشاره به باخت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل تیم فولاد نوین اهواز  در چارچوب مسابقه های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهارکرد: حواشی دیدار با فولاد نوین اهواز مانع کسب امتیاز برای بعثت شد و باوجود برتری نسبی بازیکن های بعثت، متاسفانه با نتیجه یک بر صفر این دیدار را واگذار کردیم.

 وی ادامه داد: برای باشگاهی به قدمت فولاد نوین اهواز جای تاسف است که بخواهند برای امتیاز گرفتن از حریفان خود دست به چنین اقدامات توهین آمیزی بزنند.

 مهرپیما خاطرنشان کرد: در تمام طول این بازی لیدرهای باشگاه اهوازی، بازیکنان بعثت و حتی کادر داوری را مورد فحاشی و توهین قرار می دادند و حتی چندین دفعه بازی به خاطر این حواشی قطع شد.

 سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: در مجموع بازیکن های بعثت بازی بسیار خوبی از خود نشان دادند و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند و گل دریافتی ما هم از روی نقطه کرنر صورت گرفت.
 وی خاطرنشان کرد: بازیکنان بعثت در این دیدار چهار موقعیت 100 درصد گل داشتند که به دلیل کم تجربگی و عجله در زدن ضربه آخر، نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 مهرپیما اظهارکرد: تیم بعثت در حال حاضر با 18 امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم گروه قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.