ملی پوش المپیک دوچرخه سواری گفت: برای انجام تمرینات جاده ای همیشه برودت هوا بوده است، به این خاطر تمرینات استقامتی را در این روزها افزایش می دهیم.

قادر میزبانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اینکه در فصل سرما برای رکاب زدن چه برنامه هایی دارند،اظهار کرد: در آذربایجان شرقی برودت هوا نسبت به سایر شهرها بیشتر است و به خاطر وضعیت جوی نا مساعد مجبور هستیم تمرینات استقامتی را افزایش  و برنامه تمرین در جاده را کاهش بدهیم برای مثال در روزهایی تابستان 6 روز تمرین داریم اما در زمان برودت هوا تمرینات جاده را به 4 روز در هفته کاهش می دهیم.

مهلت ثبت نام باشگاه ها برای حضور در مسابقات قاره ای رو به پایان است

وی در خصوص فصل ثبت نام تیم ها برای حضور در مسابقات قاره ای افزود: مهلت ثبت نام تیم ها برای حضور در رقابتهای قاره ای در حال اتمام است و تیم شهرداری تبریز ثبت نام هایش را انجام داده است اما برای اسامی رکابزنان و جزئیات باید اقدام کنیم.

مسابقات قهرمانی آسیا در جاده کفی برگزار می شود

میزبانی در خصوص میزان آمادگی اش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: رکابزن کوهستان رو هستم و مسابقات قهرمانی آسیا در جاده کفی برگزار می شود، در هر صورت انتخاب رکابزنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بستگی به سلیقه فدراسیون دارد.

تیم پیشگامان در تور فوژو خیلی قوی بود

وی در خصوص حضورش در تور بین المللی فوژو خاطر نشان کرد: ما نسبت به 22 تیم شرکت کننده وضعیت خوبی داشتیم اما تیم دوم شدیم و تیم پیشگامان کویر یزد خیلی قوی تر بود، آنها کاملا برای شرکت در این مسابقه آمادگی داشتند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار