5 خانواده نیازمند در آستارا صاحب خانه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛به مناسبت هفته بسیج ، 5 واحد مسکونی مددجویان که توسط سپاه آستارا در روستاهای این شهرستان احداث شده بود، به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در آئین افتتاح یک باب مسکن مددجویان ساخته شده در روستای کانرود این شهرستان افزود : رسیدگی به محرومان جامعه و ارتقای وضعیت معیشت آنها از ارزش ها و هدف های انقلاب اسلامی است.

سرهنگ جهانبخش آرمان گفت : سپاه این شهرستان در سال جاری ساخت 20 واحد مسکن مددجویان را آغاز کرده و تاکنون 8 واحد از آنها تکمیل و به خانواده های مددجو واگذار شده است.

وی افزود : هزینه ساخت هر واحد مسکن مددجویان 250 میلیون ریال است و با اعتبار اختصاص یافته و با مشارکت خیران، یک میلیارد و 250 میلیون ریال برای ساخت 5 واحد مسکن مددجویان در آستارا هزینه شده است.

وی با تقدیر از همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت : عملیات ساخت هر واحد مسکن مددجویان با حدود 50 متر مربع زیربنا در کمتر از 3 ماه تکمیل و به خانواده های نیازمند تحویل داده می شود.

همچنین به مناسبت هفته بسیج ، 6 پایگاه مقاومت بسیج نیز با بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده در آستارا به بهره برداری رسید .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۳۰ تير ۱۴۰۲
سلام کاش میشد یکی از همین خونه های نیمه تمام رو...بمامیدادند