مدیرکل زندان های کرمانشاه در جمع زندانیان مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی استان گفت: قرآن بهترین راه نجات انسان از گمراهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛منصور بیگلری در جمع زندانیان مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی استان، خواندن نماز و پیروی از تعالیم و سیره زندگانی اهل بیت(ع) را موجب تقرب به درگاه الهی، تزکیه نفس و پیشگیری از کج رفتاری ها دانست.

 وی شرکت در برنامه های فرهنگی و تربیتی زندان ها را فرصتی مطلوب برای بازآموزی هنجارهای اجتماعی به زندانیان بیان و خواستار غنی سازی بیش از پیش این فعالیت ها شد.

 بیگلری همچنین گسترش فرهنگ کتابخوانی در زندان ها را رویکردی موثر برتقویت روحیه زندانیان و توانمندسازی آنان برای حل مشکلات بیان کرد.

 این مقام مسئول در ادامه توسعه برنامه های اشتغال و ایجاد زمینه های درآمد زایی برای زندانیان را اولویتی مهم ومورد تاکید مسئولان ارشد سازمانی توصیف کرد.

 این عضو شورای قضایی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اجرای بخشنامه ساماندهی جمعیت کیفری زندانیان را عامل بهبود وضعیت زندان ها خواند و بر تلاش مددکاران و دیگر دست اندرکاران برای تحقق این هدف تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.