زاهدان،

زاهدان میزبان رسمی مسابقات بوکس در کشور

معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرماندار در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشورگفت: زاهدان اولین میزبان رسمی مسابقات بوکس در کشور است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،عبدالرحمن شهنوازی افزود:به دلیل انکه این مسابقات در سطح اسیایی برگزار می شود و شمار بسیاری از ورزشکاران و داوران کشور در ان حضور به عمل می اورند، نحوه برگزاری ان بسیار مهم و حساس است .

وی ادامه داد:تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند در راستای بهتر برگزار شدن این مراسم همکاری های لازم را با اداره کل ورزش و جوانان انجام دهند.

وی ادامه داد: طبق امارهای اداره کل ورزش و جوانان در این مسابقات، ۳۰۰ ورزشکار و ۷۰داور از سراسر کشور شرکت می کنند.

وی افزود: ورزشکاران این مسابقات روز ۲۵اذر ماه سال جاری به مدت یک هفته وارد زاهدان می شوند و مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۶:۳۰ روز ۲۶اذر ماه در مجموعه ورزشی امام علی ع  می باشد.

وی در این جلسه مصوب کرد: شرکت برق منطقه ۱و۲شهرستان زاهدان، جهت جلوگیری از مشکلات و نوسانات احتمالی برق در روز های مسابقات، یک اکیپ در مجموعه ورزشی امام علی ع مستقر کند.

وی گفت:همچنین یک اکیپ از اتشنشانی و ۴امبولانس از هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی در طی یک هفته مسابقات بوکس باید در محل ورزشگاه مستقر باشند.

شهنوازی تاکید کرد:اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز نسبت به نصب عکس شهدای استان بخصوص شهید خزایی تا قبل از آغاز مسابقات در سالن های ورزشی مجموعه امام علی (ع) اقدام کند.

وی گفت:شهرکت مخابرات نیز درخصوص تامین اینترنت رایگان برای ورزشکاران و داوران تمهیدات لازم را فراهم اورد.
 
انتهای پیام/پ
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.