چهارمین جایزه هنر و ادبیات محتشم با تقدیر از برگزیدگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین پایانی چهارمین جایزه هنر و ادبیات محتشم با حضور برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سید مجتبی موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران و علی درویش پور مدیر عامل برج میلاد در سالن رواق هنری برج میلاد برگزار شد.

برزین ضرغامی با ایراد سخنانی اظهار داشت: به حمدالله جایزه محتشم  در این سال ها به اندازه کافی به رشد و بلوغ رسیده است و امروز شاهد آن هستیم که تبدیل به نهادی شده که برای خود از هویتی مستقل به ویژه در میان اهالی فرهنگ و هنر برخوردار است.

وی افزود: جایزه محتشم یک رویداد هنری و گروهی است که هنرمندان در آن با توانایی خود و با استفاده از ابزارهای هنری، حرف دلشان را از طریق آثار هنری گرافیکی و حجمی به مخاطبان منتقل ‌می‌کنند.

ضرغامی در پایان خاطرنشان کرد: بحمدالله این دوره از جایزه محتشم، با استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته مواجه شد و ان شاالله که این جایزه فراگیرتر شده و سال به سال با شکوه‌تر برگزار شود. این وظیفه مسئولان است که فرصت اطلاع رسانی را ایجاد کنند. اگر اطلاع رسانی بهتری صورت گیرد، به طور قطع استقبال بیشتری هم از این رویداد می‌شود.
 
در این مراسم شاعران برگزیده ای چون رضا احسان پور، سیده تکتم حسینی و اسماعیل محمدپور به شعرخوانی پرداختند.
 
در پایان نیز از برگزیدگان "چهارمین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم" تجلیل به عمل آمد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار