مرادی: مصدومیتم برطرف شود، باز می گردم

عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی گفت: در صورتی که مصدومیتم برطرف شود به دو و میدانی باز خواهم گشت.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درمورد آخرین وضعیت مصدومیتش و شایعات درباره خداحافظی‌اش بیان کرد: مشکل آسیب‌دیدگی‌ام از ناحیه آشیل پا همچنان ادامه دارد و به همین دلیل قرار است هفته آینده عمل جراحی داشته باشم.

وی ادامه داد: از دوومیدانی خداحافظی نکرده‌ام و تصمیمی هم برای این کار ندارم. همه چیز به وضعیت مصدومیتم بستگی دارد. در واقع اگر بهبودی پیدا کنم، به دوومیدانی ادامه خواهم داد اما اگر شرایط فراهم نباشد، دیگر برنمی گردم. تمام تلاشم بر این است تا خودم را به مرز آمادگی برسانم تا در بازی های 2018 اندونزی بتوانم پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز درآورم.

مرادی درباره حضورش به عنوان عضو کمیته فنی در فدراسیون دوومیدانی گفت: برخی فکر می‌کنند چون در فدراسیون پست گرفته‌ام، دیگر فعالیتی در عرصه قهرمانی نخواهم داشت اما باید بگویم که ادامه فعالیتم ربطی به این مسئله ندارد و بستگی به شرایط مصدومیتم دارد.

قهرمان اسبق آسیا درباره اعضای کمیته فنی فدراسیون تصریح کرد: معتقدم افراد صاحب نامی توسط کیهانی به عضویت این کمیته در آمده اند، هدف ما خدمت به جامعه دو و میدانی و پیشرفت این رشته پایه و مادر در کشور می باشد. همچنین باید بگویم تمام تصمیماتی که برای ورزشکاران اتخاذ می شود توسط افراد حاضر در جلسه به تصویب می رسد.

عضو کمیته فنی فدراسیون در پاسخ به این سوال که حسین کیهانی چه عملکردی را در مسابقات پیش رو بر جای خواهد گذاشت، پاسخ داد: پس از اینکه به عنوان مربی این ورزشکار انتخاب شدم، به شدت تمرینات این ورزشکار را زیر نظر دارم تا بتواند به یک ورزشکار درجه اول تبدیل شود. در صورتی که این دونده بتواند رکوردش را نزدیک به استاندارهای بین المللی کند به طور حتم در مسابقات پیش رو به عناوین قابل توجهی دست خواهد یافت.

قهرمان دانشجویان جهان در سال 2009 با اشاره به اردوهای تیم ملی بیان کرد: طبق برنامه قرار است از جمعه این هفته اردوهای ورزشکاران در شهر کیش آغاز شود. دوندگان استقامت و نیمه استقامت هم در ارتفاعات تمریناتشان را زیر نظر مربیان پیگیری خواهند کرد که مدت این اردو سه هفته است.

مرادی در پاسخ به این سوال که بیشتر ورزشکاران اعلام کرده اند که در شهرهای خودشان تمرین خواهند کرد، تاکید کرد: هرکسی که در اردوی کیش حاضر شود به طور حتم از تمام امکانات این اردو بهره مند خواهد شد و آن کسانی هم که تمایلی به شرکت در این اردو نداشته باشند می توانند در شهرهای خودشان به تمرین بپردازند.

قهرمان بازی های آسیایی گوانگ ژو درباره اینکه تیم ملی چه مقامی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهد کرد،بیان داشت: در خوشبینانه ترین حالت تیم ملی می تواند سه مدال در این رقابت ها کسب کند، البته امیدوارم ورزشکاران با دست پر به کشور بازگردند.

وی درباره ملاک انتخاب ورزشکاران از طرف فدراسیون برای مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقه قهرمانی کشور (هفته آخر فروردین - شیراز)، جایزه بزرگ تایلند و جایزه بزرگ ایران (دهه دوم اردیبهشت) 3 مسابقه‌ای است که ملی پوشان برای انتخاب شدن باید در آن حاضر شوند. طبق تصمیمات گرفته شده، میانگین رکوردهای 3 مسابقه ملاک انتخاب دوندگان برای اعزام به هندوستان خواهد بود.

مرادی در پایان درباره اعزام ورزشکاران به خارج از کشور خاطر نشان کرد: طبق تصمیم اعضای کمیته فنی پس از پایان مسابقات دهه فجر بعضی از پرتابگران دیسک و چکش را به اردوهای بلاروس،مجارستان و روسیه اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار