یک واحد مسکونی واقع در کوی افسریه در نبود صاحبخانه طعمه حریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اطلاع رسانی همسایگان یک ساختمان 4 طبقه تك واحدی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده شعله های آتش و دود شدید که از پنجره یكی از واحدها به بیرون زبانه می کشید، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 17:35 عصر دیروز زنگ ایستگاه 15 را به صدا درآورد و آتش نشانان نیروها را به كوی افسریه بین 15 متری اول و بزرگراه، كوچه 38 اعزام كرد.

اكبر فرهادی فرمانده آتش نشانان درباره این حادثه گفت: در محل حادثه دود زیادی از پنجره های طبقه دوم این ساختمان 4 طبقه به بیرون زبانه می کشید که آتش نشانان بی درنگ با قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه وارد ساختمان شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه معلوم شد مالک ساختمان در هنگام بروز این حادثه در منزل حضور نداشت که آتش نشانان با بازكردن درب واحدمسکونی و كشیدن لوله های آبدهی و رسیدن به كانون آتش سوزی مشاهده کردندكه به دلیل نامعلوم شیلنگ گاز ورودی به پكیج دچار نقص شده و پس از رسیدن گاز به شعله آتش سوزی صورت گرفته و قسمتی از آشپزخانه و کابینت ها را در بر گرفته بود.

فرهادی تاکید کرد: آتش نشانان همزمان با مهار آتش به جستجو افراد محبوسی احتمالی پرداختند که خوشبختانه فردی در محل حادثه یافت نشد.

فرمانده آتش نشانان گفت: نیروهای عملیات پس از شعله زنی و لكه گیری كامل با جلوگیری از سرایت آتش به دیگر قسمتهای ساختمان و نیز جستجو كامل در ساختمان برای اطمینان از عدم وجود دیگر ساكنان، دود حاصل از این آتش سوزی را تخلیه کردند و به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی و نماینده ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار