ایلام؛

متلاشی شدن باند سرقت خودرو در ایلام

فرمانده انتظامی استان از متلاشی شدن باند سرقت خودرو در ایلام خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری اعلام کرد: به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در شهرستان‌های ایلام و مهران، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان ایلام و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی گفت : با اشراف اطلاعاتی پلیس، ابتدا یکی از سارقان در هنگام سرقت یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و پس از تعقیب و گریزی چند‌ساعته خودرو سرقتی متوقف و سارق دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه ،متهم دستگیر شده به  فعالیت یک باند سرقت خودرو اعتراف کرد.
 
 وی اظهار کرد : با انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی پاتوق و محل جلسات مخفی اعضاء این باند شناسایی و عملیات دستگیری آنها با هماهنگی مرجع قضائی آغاز شد.
 
یاری خاطرنشان کرد: پس از اخذ نیابت و دستور مقام قضائی سایر اعضاء باند سرقت خودرو در مدت زمان کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.
 
وی گفت: در این عملیات هفت سارق و یک مالخر دستگیر و تحویل محاکم قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سارقان تا کنون به 28 فقره انواع سرقت شامل 11 فقره سرقت خودرو و 17 فقره سرقت قطعات داخل آن اعتراف کردند.
 
وی افزود: برابر بررسی های به‌عمل آمده و حسب اعترافات سارقان، بیشتر خودروهای سرقت شده در محل های خلوت و تاریک و نیز در مجتمع های مسکونی فاقد نگهبان  پارک بوده و فاقد تجهیزات ضد سرقت مانند دزدگیر،قفل فرمان و قفل پدال بوده‌اند.
 
یاری در پایان با هشدار به سارقان و هنجارشکنان جامعه، از مردم خواست به توصیه‌های پلیس توجه جدی داشته و در پیشگیری از سرقت اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.










انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، باند ، متلاشی ، سرقت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.