مسابقات والیبال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان که با حضور 4 تیم سمنان، مهدی‌شهر، شاهرود و دامغان در حال برگزاری بود با قهرمانی سمنان به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  در آخرین روز این رقابت‌ها تیم سمنان توانست با شکست تیم شاهرود ضمن کسب عنوان قهرمانی مسابقات، جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کند .
گفتنی است ، سمنان در گیم‌های دوم و سوم نیز در برابر شاهرود برتری 25 بر 18 و 27 بر 25 را به نام خود ثبت کرد تا در پایان با نتیجه سه بر صفر بر حریف خود غلبه کند .
تیم دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در حالی در برابر شاهرود قرار گرفت که پیش‌ازاین نیز تیم‌های مهدی‌شهر و دامغان را با نتیجه مشابه سه بر صفر از پیش رو برداشته بود .
پیش‌ازاین تیم‌های مهدی‌شهر و دامغان رودرروی یکدیگر صف‌آرایی کردند که نتیجه این بازی 3 بر یک به نفع دامغانی‌ها خاتمه یافت تا تیم دامغان با توجه به پیروزی سه بر صفر در برابر شاهرود در روز نخست مسابقات بتواند مقام دوم را از آن خود کند .
شاهرودی‌ها هم با ثبت دو شکست از تیم‌های سمنان و دامغان، در مقابل تنها یک پیروزی در برابر تیم مهدی‌شهر به سوم مسابقات قناعت کرد .
تیم سمنان را در این مسابقات رضا بابایی به‌عنوان سرمربی هدایت می‌کرد و سرپرستی این تیم بر عهده آرش طاهریان بود .
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.