معاون فرماندار ایوان اعلام کرد : 530 هزار زائر از مسیرهای ارتباطی این شهرستان برای رفتن به مرز مهران و بازگشت تردد کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالرضا مهدیان گفت :  علاوه بر عبور 61 هزار و 962 دستگاه خودرو در مسیر رفت، 41 هزار و 169 دستگاه خودرو نیز در بازگشت از مسیر ایلام - ایوان - اسلام آباد غرب عبور کردند.

وی تاکید کرد : از جمعیت وارد شده به این شهرستان در این مدت 9 هزار و 200 نفر در 30 محل تعیین شده از جمله خوابگاه های ادارات و مساجد و حسینیه ها اسکان داده شدند.

مهدیان ادامه داد : در این مدت پنج هزار و 240 پرس غذای گرم، 60 هزار قوطی کنسرو و سایر اقلام غذایی معادل 24 میلیارد و 475 میلیون ریال میان زائرین توزیع شد که نسبت به سال گذشته 67.5 درصد افزایش داشته است.

معاون فرماندار ایوان افزود : با ایمنی این جاده و ترافیک روان آن هیچ تصادف رانندگی جرحی منجر به فوت در راه های ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان ایوان در این مدت (15 روز) رخ نداد.

وی اظهار کرد : در این مدت در قالب بنر، بروشور و تابلوهای راهنمایی مسیرهای تردد برای زائران به خوبی مشخص شد ضمن اینکه در حوزه راهداری تمام تمهیدات برای تامین سلامت جاده ای اندیشیده شد و این مسیر از نظر امنیتی، ترافیکی، امدادی و انتظامی در حد مطلوبی قرار داشت.










انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.