اهواز؛

استاندار خوزستان خواستار انتقال آب کارون به جراحی

استاندار خوزستان بر حقابه مردم شادگان برای آبیاری نخیلات خود از رودخانه جراحی تاکید کرد و خواستار سرعت بخشی اجرای خط انتقال آب از کارون به این رودخانه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان عزم دولت را حل اصولی مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: مردم این شهرستان، از منابع آبی حقابه دارد و نمی توان مردم را از حق خود محروم کرد.

وی با تاکید بر لزوم سرعت بخشی در اجرای خط انتقال آب کارون به جراحی برای حل بخش زیادی از مشکلات کشاورزی مردم شهرستان، افزود:حیات و زندگی مردم شادگان به کشاورزی است و لازم است این طرح با همت و همکاری مسئولان سریع تر اجرا شود.

شریعتی با تاکید بر لزوم حل مشکلات آبرسانی به روستاهای شهرستان، ادامه داد: بر اساس قول مساعد مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان، طرح آبرسانی به روستاهای 'جفال و آلبوحصار' در دهه فجر امسال و طرح آبرسانی به ' گرگر' تا اردیبهشت ماه سال 96 بهره برداری می شود.

استاندار خوزستان در بدو ورود به شادگان ضمن تجدید میثاق با شهدای گمنام شهر دارخوین از تصفیه خانه مرکزی آب شادگان، اردوگاه آموزشی و تربیتی دارخوین، پروژه گردشگری تالاب بین المللی شادگان، جزیره گردشگری صراخیه و شرکت فولاد سازی شادگان دیدن کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار