با گذشت 3 سال از اجرای طرح جامع امامزاده سید عباس (ع) بجنورد تنها شاهد پیشرفت 10 درصدی این پروژه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد با برشمردن فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح‌هایی همانند آرامش بهاری، ضیافت الهی، سوگواره نبوی، بصیرت عاشورایی، تجمع لبیک یا حسین و لبیک یا زینب، و نشاط معنوی در محل امامزاده سید عباس (ع) برگزارشده است .

حجت الاسلام آسوده با اشاره به پیشرفت 10 درصدی امام زاده سید عباس (ع) گفت: آغاز به کار طرح جامع امامزاده سید عباس از اواخر سال 92 بود که هم اکنون این طرح دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و کمبود اعتبار و مشکل قبور روند ادامه کار را کند کرده است.

آسوده با اشاره به اینکه طرح جامع امامزاده سید عباس از حالت گورستان خارج می‌شود، افزود: اجرای کامل طرح جامع از محل امامزاده تا میدان دفاع مقدس نیازمند اعتبارات بسیاری است .

وی با اشاره به اینکه طرح نهایی توسعه امامزاده ارائه شده و جلسات آن نیز برگزار شده است، اظهار کرد: این طرح باید به کمیسیون ماده ۵ برده شود که هنوز این امر محقق نشده است

حجت الاسلام آسوده یادآورشد: در شهرستان بجنورد هزار و 675 نفر در طرح تربیت حافظ قرآن شرکت کرده‌اند که ۹۸ مربی این آموزش را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۳ سند مالکیت برای موقوفات در استان اخذ شده است، گفت: امسال 167 سند اجاره برای موقوفات نیز تنظیم شده است

گفتنی است: از ابتدای انقلاب تاکنون حدود یک میلیارد و 50 میلیون ریال در امامزاده سید عباس(ع) بجنورد هزینه شده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.