دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هنوز گچ دستش باز نکرده است و حضورش مقابل ماشین سازی مشخص نیست.

حضور بیرانوند برابر ماشین سازی مشخص نیستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند بعد از  دیدار مقابل  استقلال خوزستان  به خاطر آسیب دیدگی دستش را گچ گرفت و تاکنون هم گچ دستش را باز نکرده است. 

آسیب دیدگی بیرانوند باعث شد که وی از ترکیب تیم ملی و پرسپولیس خارج شود و به احتمال زیاد وی به بازی با ماشین سازی هم نمی رسد. 

طبق اعلام بیرانوند قرار بود گچ دست این دروازه بان در اردوی دبی باز شود اما این اتفاق تاکنون رخ نداده و وی با دست شکسته تمرینات خود را پیگیری می کند.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس درباره وضعیت بیرانوند گفت: گچ دست بیرانوند هنوز باز نشده است اما حضور نیافتن وی در بازی مقابل ماشین سازی هنوز مشخص نیست چرا که زمان زیادی باقی مانده است و هنوز پزشک تیم نظر نهایی اش را نداده است. 

وی درباره وضعیت امید عالیشاه بیان کرد: این بازیکن هنوز به بهبودی کامل نرسیده و گچ دستش را  باز نکرده است. براین اساس به طور حتم به بازی با ماشین سازی نمی رسد. 

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم باید به مصاف ماشین سازی برود و به احتمال زیاد رادوشوویچ دروازه بان کروات یک بار دیگز به جای بیرانوند از دروازه پرسپولیس محافظت می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار