برخورد با دانه درشت ها در مبارزه با قاچاق کالا، هدف اصلی تعزیرات حکومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا در استان در حال انجام است اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

رضا قشلاقی با اشاره به انجام 411 مورد بازرسی و گشت مشترک در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود:از این تعداد 197 مورد واحد متخلف طی بازرسی ها و گشت های مشترک در استان شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از میزان کالاهای کشف شده 2میلیون و 287 هزار و 705 قلم لوازم آرایشی، 2هزار و 903 عدد گوشی تلفن همراه و 17 هزار و 170 ثوب انواع البسه و پوشاک بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اینکه 95 درصد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه مربوط در قالب تخلفات به شعبات تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود، تصریح کرد: در هشت ماه امسال بالغ بر 769 پرونده به شعبات تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

قشلاقی با بیان اینکه 749 فقره از این پرونده‌ها در استان رسیدگی شده است، بیان کرد: آموزش تخصصی دستگاه های رابط در شناسایی کالاها باید در استان گیلان افزایش یابد.

قشلاقی افزود: برخورد با دانه درشت ها که مورد تاکید استاندار هم هست، از رویکردهای ماست و باید بتوانیم با همکاری دستگاه های مربوطه موثرتر از گذشته فعالیت کنیم.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.