فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر 920 میلیون ریال محموله قاچاق در 2عملیات در محور یاسوج به اصفهان کشف و ضبط شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ مهدی انصاری افزود: مأموران انتظامی شهرستان دنا در حین گشت‌زنی به هفت دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی با بازرسی از این خودروها 15 هزار و 547 ثوب لباس زنانه، 636 عدد ادکلن و 2دستگاه ماشین لباسشویی و یخچال فریزر کشف و هفت نفر متخلف و قاچاقچی کالا را دستگیر کردند.

سرهنگ انصاری گفت: در عملیات دیگری مأموران پاسگاه میمند در شهرستان دنا موفق شدند پنج دستگاه خودروی مشکوک را متوقف و از این خودروها پنج دستگاه تلویزیون، یک دستگاه یخچال فریزر و 294 تخته پتو مسافرتی کشف و 5 نفر را نیز دستگیر کنند.

وی بیان کرد: کالاهای کشف شده به اداره گمرک تحویل، خودروها به پارکینگ منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که پلیس در راستای انجام وظایف سازمانی و حمایت از تولید داخلی به‌طور شبانه روزی با تمام توان با هر نوع قاچاق کالا مبارزه می‌کند.

وی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات درباره قاچاق کالا در مناطق مختلف استان را به سامانه 110 اطلاع دهند.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای اصلی قاچاق کالا از بنادر جنوبی به استان‌های مرکزی و تهران تبدیل شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.