فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از توقیف محموله موادمخدر ازقاچاقچیان مسلح وناکامی آنها درانتقال بیش از 420کیلوگرم تریاک به داخل کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،سرتیپ دوم پاسدار سعیدکمیلی با اعلام این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی ازقصد قاچاقچیان برای انتقال وجابجایی مقادیری موادمخدر به داخل کشور به وسیله خودرو آگاه شدند وبلافاصله باتشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک و دستور ایست دادند.

وی درادامه افزود: قاچاقچیان پس از مشاهده مرزداران به سمت آنها شروع به تیراندازی کردند که باواکنش سریع و موضع گیری مناسب مامورین در درگیری مسلحانه با این قاچاقچیان توان رویارویی از آنها سلب نمودند.

وی افزود: قاچاقچیان که توان رویارویی باآتش پرحجم مرزداران را نداشتند به سمت یکی از روستاهای محل متواری می گردند که بلافاصله مرزداران راه های ورودی و خروجی احتمالی را مسدود و مجددا با قاچاقچیان درگیر و قاچاقچیانی که درگیر تاب مقاومت درمقابل ماموریم مرزبانی را نداشتند با رها نمودن خودرو و نخلستانی بودن منطقه ازمحل متواری گردیدند.

فرمانده مرزبانی استان بابیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد گفت: مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا و پژو درپاکسازی ازمحل مقدار 429کیلو 400گرم موادمخدر ازنوع تریاک را کشف نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار