مدیر تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: جدایی دو بازیکن ملی پوش این تیم قطعی شده است و آن ها در دو تیم خارجی مشغول به بازی خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن حاج باقری ابراز کرد: پویا نوروزی و امین یوسفی نژاد دو تن از بازیکنان ملی پوش تیم ما به شمار می رفتند که جهت گذراندن تست های فنی عازم کشورهای تونس و آلمان شده بودند.
وی بیان کرد: امین یوسفی نژاد مد نظر یکی از تیم های کشور تونس و پویا نوروزی مدنظر یکی از تیم های کشور آلمان قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: کار پیوستن این بازیکنان به تیم های خارجی در مرحله های پایانی است و بزودی با قطعی شدن انعقاد قرارداد، نام تیم ها در کشورهای آلمان و تونس اعلام خواهد شد.
مدیر تیم هندبال شهرداری کاشان ابراز داشت: قرارداد منعقد شده با این دو بازیکن در باشگاه شهرداری کاشان از نوع قرارداد باز بود و آن ها می توانستند در صورتی که تقاضایی از تیم های خارجی داشتند از تیم ما جدا شوند.
وی اظهار کرد: اگر بازیکن جایگزینی در حد و اندازه نوروزی و یوسفی نژاد در داخل کشور یافت شود جذب می شوند و در غیر این صورت در پی جذب دو بازیکن خارجی خواهیم بود.
وی یادآور شد: تیم شهرداری کاشان از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر هندبال کشور روز جمعه هفته جاری به میهمانی تیم بافق یزد می رود.
حاج باقری افزود: شهرداری کاشان هم اکنون در پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر هندبال، با پنج امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.