رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از تصادف زنجیره ای 8 خودرو در مسير جنوب به شمال بزرگراه شهيد خرازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالقاسم چلمقانی  اظهارکرد: متأسفانه به علت عدم فاصله طولی مناسب،  8 دستگاه خودروی سواری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی با هم برخورد کردند و این در حالی بود که چراغ ترمز همه این خودروها در وضعیت سالم قرار داشت.

وی افزود: تقریباً تمامی این خودروها به نوعی دچار خسارت شده‌اند اما خوشبختانه هیچ صدمه‌ای به رانندگان و سرنشینان خودروها وارد نشده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان به وجود مشکل فنی و اختلاف سطح در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی اشاره کرد و گفت: عدم احتیاط رانندگان در این مسیر مزید بر علت شده و تصادفات زنجیره‌ای را به بار می‌آورد.

وی رانندگان را به رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب توصیه کرد و عنوان داشت: توجه کافی و کامل به جاده از مهمترین نکاتی است که رانندگان باید به آن عمل کنند و فاصله خودروی خود را در بزرگراه رعایت کنند.

چلمقانی خاطرنشان کرد: به ازای هر 15 کیلومتر سرعت در بزرگراه باید به اندازه یک طول خودرو با خودروی جلویی فاصله رعایت شود که عدم رعایت چنین فاصله‌ای موجب عدم توانایی در عکس‌العمل به موقع رانندگان خواهد شد.

وی از برخورد جدی پلیس با خودروهای دارای نقص فنی خبر داد و تصریح کرد: با هرگونه نقصان در وضعیت ظاهری، فنی، ترمز، موتوری و چراغ‌های خودرو برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان متذکر شد: نقص فنی در خودرو و عدم دارا بودن برچسب معاینه فنی خودروهای با عمر بالای 5 سال، اعمال قانون و حتی فک پلاک خودرو را در پی خواهد داشت.

 بزرگراه شهید خرازی یکی از پرترددترین بزرگراه‌های شهرستان اصفهان محسوب شده و خط مواصلاتی جنوب به شمال و شمال به جنوب این شهر بوده که در طول هفته آبستن بسیاری از تصادفات است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.