یزد؛

افتتاح دفترگروه تلويزيونی بسيج و سپاه درصداو سيمای مرکزيزد

دفترگروه تلويزيونی بسيج و سپاه درصداو سيمای مرکزيزدافتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دراین مراسم سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت : بسیج صدا و سیما کارش معرفی قدرت مقابله با جنگ نرم بسیج است و امروز صدا و سیما با تهیه برنامه های مختلف در حوزه بسیج توانمندی ها و ظرفیتهای قشر توانمند بسیج را در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی معرفی کند .

مدير کل صداو سيمای مرکز يزد در اين مراسم گفت با راه اندازی اين دفتر تمامی فعاليتهای رسانه ايی و توليدات مرتبط با بسيج از طريق اين دفتر انجام ميشود.

 دکتر پهلوانيان همچنين از ساخت برنامه های مختلف با موضوع بسيج از طريق اين دفتر در اينده خبر داد .

همچنین مراسم بزرگداشتی نیز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مسجد سلمان صداو سيماي مرکز يزد برگزار شد . 

 در اين مراسم که جمعی از بسيجيان و مسئولان حضور داشتند سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدير يزد با گراميداشت هفته بسيج و تجليل از شهداي گرانقدر بويژه شهداي رسانه به نقش مهم رسانه صداو سيما در بصيرت افزايی و مقابله با توطئه های دشمن پرداخت و گفت امروز صداو سيمای جمهوری اسلامی در صف اول مقابله با جنگ نرم دشمن است .

 سردار فتوحی با بيان نقش مهم تفکر بسيجی در ساخت واقعيات و ايستادگی در برابر هجمه های شوم دشمن گفت امروز صداو سيمادر جهادی اکبرضمن حرکت در مسير دفاع از ارمانهای انقلاب و ولايت / بعنوان مرکزهدايت و بصيرت افزايی  نقش خود را ايفا می کند.

همزمان با هفته بزرگداشت بسيج دفتر گروه تلویزیونی بسیج و سپاه با حضور مدیر کل , معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز یزد و فرمانده سپاه الغدیر یزد  و هیئت همراه در صدا و سیمای مرکز یزد افتتاح شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.