استنشاق دود ناشی از آتش سوزی 3 دستگاه خودرو در مسکن مهر آران و بیدگل باعث مسمومیت 12 نفر از ساکنان اطراف این حادثه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آران و بیدگل گفت:: ساعت 2 بامداد امروز پس از دریافت تماس تلفنی شهروندان، به سرعت شش دستگاه آمبولانس که چهار دستگاه از آران و بیدگل و دو دستگاه از کاشان بود به محل حادثه اعزام شدند.
علی قربانیان افزود: مصدومان 12 نفر بودند که چهار نفر سرپایی درمان و هشت نفر دیگر به بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آران و بیدگل نیز  بیان کرد: پس از تماس مردمی، ماموران ایستگاه شماره یک با چهار دستگاه خودرو آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
محمد رضا اکرمیان بیان کرد: علت حادثه روشن کردن پیک نیک وبی احتیاطی توسط یکی از رانندگان برای گرم کردن خودرو گزارش شده که به دنبال نشت گاز خودروهای موجود در این پارکینگ، آتش سوزی شده و به دنبال آن سه خودرو درگیر آتش می شوند و انفجار آن ها را بهمراه داشته است.
وی ادامه داد: چهار دستگاه موتورسیکلت نیز کاملا سوخته است و ماموران آتش نشانی مانع از گسترش آتش به سایر خودروها شدند و به سرعت 25 نفر از ساکنان آپارتمان را تخلیه کردند اما دود ناشی از آتش سوزی موجب مسمومیت 12 نفر از شهروندان شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.