کرمان؛

بصيرت افزايی ضرورت جامعه امروز است

امام جمعه موقت کرمان بصيرت افزایی را ضرورت جامعه امروز خواند و گفت: راه دستيابي به بصيرت،پيروی از منويات مقام معظم رهبری است.

بصيرت افزايی ضرورت جامعه امروز استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام والمسلمين عربپور در مراسم سوگواری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان که به مناسبت شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت غمبار دومين امام شيعيان که با حضور فرماندهان و مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به دو حديث از پيامبر اکرم(ص) گفت: حسن سر من, چشم, فرزند و پاره تن من است و او سرور جوانان بهشت است . 

وی افزود: پيامبر فرمودندکه حسن حجت بر امت است , دستور و سخن من است کسي که با حسن بيعت کند با من بيعت کرده است. 

عربپور خاطرنشان کرد: عواملي که امام حسن مجتبي در جنگ نهروان شکست خورد اختلاف بين نظاميان که باعث دو قطبي شدن افکار با اين طرز فکر مسلمان نمازش را بخواند کاري به کار کسي نداشته باشد و از طرف ديگر به فکر ماديات و ظاهر خود باشد. 

وی تصریح کرد: طرز فکر ديگر که معروف به طزر فکر خوارجی است که با افکار خاص ضربه و لطمه بيشتري به اسلام مي زند ،اين افراد کساني هستند كه از مال دنيا چشم پوشي مي کردند و از طرف ديگر جلوي امام حسن مجتبي مي ايستادند و دشمني مي کردند و اين كار را به رفتار آمريكا تشبيه  کرد. 

عربپور افزود: در دوران امام حسن(ع)شرايط بسيار سختي براي دوستداران امام علي(ع)وجود داشت، به طوري که آنها را مي‌کشتند و خانه آنها را خراب مي‌کردند و هيچ کس جرأت نداشت که از امير مومنان(ع)سخني بيان کند. 

وي در ادامه بصيرت افزايي را يک ضرورت مهم دانست و گفت:مهمترين راه دستيابي به بصيرت،پيروي از منويات مقام معظم رهبري مي باشد که اطاعت از آن موجب خنثي شدن توطئه هاي دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي مي شود. 

گفتني است در پايان اين سخنراني فرماندهان ،مسئولان استاني و کارکنان فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان به عزاداري پرداختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار