دومين دستگاه از آخرين مدل فيكوويتركتومی در مرکز آموزشی درمانی خليلی شیراز راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا ملک نسب مدير مركز آموزشی درمانی خليلی شیراز گفت: دستگاه خريداری شده آخرين مدل فيكوويتركتومی مجهز به جديدترين فناوری روز دنيا برای اعمال جراحی چشم است و برای خريد اين دستگاه، سه ميليارد ريال هزينه شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه تاکنون تنها يک دستگاه در این مركز وجود داشت، اميدواریم با خريد دستگاه جديد تعداد اعمال جراحی افزايش يابد.



ملک نسب بیان کرد: اين دستگاه داري امكانات و فناوری هاي بيشتر نسبت به نمونه پیشین است و كيفيت اعمال جراحی چشم نيز با خريد اين دستگاه ارتقا يافته و كمک زیادی به بيماران چشمی می شود.
محمدحسین نوروز زاده جراح و متخصص چشم و فوق تخصص شبكيه مرکز آموزشی درمانی خلیلی در خصوص اين دستگاه گفت: كاربرد اين دستگاه برای اعمال جراحي همزمان آب مرواريد و شبكيه است که به جديدترين فناوري روز دنيا مجهز شده است.
نورز زاده افزود: از ويژگی های اين دستگاه، تعداد برشcut rate)) تا هشت هشت هزار در دقيقه، تنظيم هوشمند فشار داخلي چشمی و اندوليزر آرگون است و با کمک این تكنولوژی، امكان انجام جراحی های پيچيده شبكيه شامل رتينوپاتی ديابتيك و پارگی شبكيه با بهترين كيفيت امكان پذير می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار