رئیس سازمان بسیج رسانه استان از بازدید کاروان رسانه‌های بسیج از فعالیت‌های مسؤولان استان در پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ غلامرضا علی‌محمدی گفت : شورای بسیج رسانه استان برای اربعین حسینی و پوشش این مراسم برنامه‌های مختلفی را تدوین کرد.
 
وی افزود : یکی از این برنامه‌ها راه‌اندازی کاروان رسانه‌ای بسیج استان ایلام و اعزام رسانه‌ها به مرز مهران برای پوشش مراسم بزرگ اربعین حسینی بود.
 
علی محمدی ادامه داد: در این راستا 30 نفر از خبرنگاران فعال رسانه‌های استان در قالب کاروانی به مرز مهران اعزام و پس از بازدید از مرز مهران و پوشش این مراسم بزرگ در نشست مطبوعاتی سردار حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام شرکت کردند.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه استان تاکید کرد: در این نشست  سردار حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام پیرامون نحوه پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی توضیحاتی ارائه کرد.
 
وی ضمن تقدیر از رسانه‌های استان اظهار کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه‌های استان ایلام تمام توان خود را صرف پوشش برنامه و مراسم بزرگ اربعین حسینی در استان ایلام کردند.











 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، رسانه ، بازدید ، بسیج ، مهران ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.