رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل گفت: در آبان ماه امسال نسبت به ماه‌های گذشته در حوزه بهداشت و درمان و دامپزشکی ورودی پرونده‌ها در سیستان افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،محمدحسین جهان‌آبادی اظهار کرد: در آبان ماه امسال توسط ضابطین در حوزه سیستان تعداد 104 فقره پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال شد.

وی افزود: تمامی پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان بالغ بر 4 میلیارد و 429 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل ادامه داد: در آبان ماه نسبت به ماه‌های گذشته در حوزه بهداشت دارو درمان و دامپزشکی ورودی پرونده‌ها افزایش چشمگیری داشته و اقدامات و گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی نیز به سمت مقابله با متخلفان در حوزه بهداشت و سلامت مردم سوق داده شده است.

وی بیان کرد: در حوزه قاچاق نیز در ماه گذشته رأی چند پرونده مهم و ملی صادر و متخلفان با برخورد شدید و قانونی تعزیرات حکومتی روبه رو شدند که خود عزم جدی تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاقیان را نشان می‌دهد

جهان‌آبادی در زمینه آخرین رأی صادره توسط تعزیرات حکومتی زابل گفت: مأموران پلیس آگاهی زابل در بازرسی‌های صورت گرفته مقدار 1500 لیتر سوخت از یک دستگاه اتوبوس کشف کردند که با توجه به اقرار متهم و سایر مدارک و مستندات شعبه رسیدگی کننده علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه حکم بر محکومیت 25 میلیون ریالی متخلف صادر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار