فرماندار چالدران ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم را یکی از مهمترین دغدغه های دولت عنوان کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید زیرساخت های مناسبی برای ارتقای شاخصه های بهداشتی و درمانی در این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ کریم حسین زاده در جلسه بررسی نیازها و مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان افزود: دولت در این راستا اولویت‌های بخش بهداشت و درمان را در مناطق مختلف کشور و از جمله چالدران، نیازسنجی کرده است.

وی گفت: ارتقای کمی و کیفی تجهیزات پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان، افزایش تعداد پزشکان متخصص، تقویت و تامین نیروی انسانی اورژانس و ضرورت ارتقای سطح خدمات‌ رسانی در حوزه بهداشت و درمان از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور خیران بخش سلامت در چالدران و برخورداری این شهرستان از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، خدمات‌رسانی به مناطق دور دست این شهرستان در ماه های آتی قابل پیش بینی است.

در پی ابلاغ سیاست های کلی بخش سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب، طرح تحول نظام سلامت به ابتکار دولت تدبیر و امید از اردیبهشت ماه 2 سال گذشته در کشور به اجرا درآمده است که مهمترین هدف آن افزایش رضایتمندی مراجعان به مراکز درمانی و بهداشتی است.

توسعه زیرساختی مراکز درمانی و بهداشتی به همراه کاهش هزینه های مردم در این مراکز از جمله بخش های مهم طرح تحول نظام سلامت به شمار می رود.

چالدران از شهرستان های محروم آذربایجان غربی است که در شمال این استان مرزی قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.