معاون سیاسی، امنیتی استاندار اعلام کرد : برگزاری شکوهمند راهپیمایی بزرگ اربعین و تردد میلیونی زائرین از مرزها برگ زرینی بر افتخارات مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسین کلانتری گفت : عظمت و جایگاه اربعین حسینی امروز از جهان اسلام نیز فراتر رفته و مورد توجه تمامی ادیان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: نام امام حسین (ع) امروز در اقصی نقاط عالم طنین انداز است و فرهنگ اربعین به عاملی تعیین کننده برای نجات بشریت تبدیل شده است.

معاون استاندار ادامه داد : با توجه به حساسیت رهبری معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات ریاست جمهوری و همچنین پیگیری های معاون اول رئیس جمهوری مسئولیت برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین بدلیل چند وجهی بودن آن به وزارت کشور محول شد که با درایت، تعهد و تسلط وزیر کشور سردار ذوالفقاری که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند به عنوان رئیس ستاد مرکزی اربعین تعیین شدند.

کلانتری اظهار داشت : این ستاد با حضور نمایندگان 25 دستگاه کشوری و لشگری شکل گرفت و در استان ایلام نیز کمیته های 11 گانه با هماهنگی و همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی تمام تلاش خود را برای اجرای باشکوه آن بکار گرفتند.









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.