بیرجند؛

میراث عاشورا در قاب عکس،میزبان نگاه های پرشور مردم

نمایشگاه ملی میراث عاشورا در قاب عکس،مورد استقبال بی نظیر مردم و مسئولان قرار گرفت.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛ گفت:نمایشگاه ملی میراث عاشورا در قاب عکس،در محل نگارخانه باغ و عمارت جهانی اکبریه دایر است.

عباس زاده افزود: در این نمایشگاه آثار 40 هنرمند کشور به نمایش گذاشته شده است که ۳۳ عکس نصب شده در نمایشگاه مربوط به بخش حرفه ای و ۷ عکس مربوط به بخش عکسهای تلفن همراه است.

وی گفت: 40 عکس از 40 عکاس به بهانه چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) از بین 2 هزار و 449 قطعه عکس از 263 عکاس کشور برای این نمایشگاه انتخاب شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان جنوبی افزود: آثار برگزیده توسط رأی بازدید کنندگان انتخاب می شود و این نمایشگاه هر روزه با استقبال بی نظیر مسئولان، مردم و دانشجویان همراه است که با میل خود نمایشگاه ملی میراث عاشورا در قاب عکس را همراهی می کنند.

عباس زاده گفت: به بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز به قید قرعه جوایز ارزنده به همراه کارت تخفیف نیمه بهاء موزه ها اهدا می شود.

وی افزود:نمایشگاه ملی میراث عاشورا در قاب عکس تا 15 آذر هر روز از ساعت 10 تا 13 و 16:30 تا 20 در باغ اکبریه بیرجند به روی علاقه مندان باز است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.