حامیان احتمالی مانع انحلال راه آهن می شوند

تیم فوتبال راه آهن با مشکلات زیادی روبه روست اما احتمال انحلال این تیم کم است.

منوچهری : راه آهن منحل نمی شود !به گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال راه آهن تهران این روزها با مشکلات عجیبی روبه رو است مشکلات مالی ، نبود امکانات کافی و مسائلی که این تیم را تا مرز انحلال پیش برده است. با این حال قدیمی های این تیم نظر متفاوتی دارند.

منوچهری سرپرست سابق تیم فوتبال راه آهن در رابطه با مشکلات این تیم عنوان کرد :

از 4 - 5 ماه گذشته که از تیم جدا شده ام  دیگر از شرایط این باشگاه خبری ندارم اما  رشیدی مدیرعامل فعلی باشگاه است که به نمایندگی از دادستانی عهده دار امور است. من هم به حساب آشنایی که با وی دارم از شرایط آگاهم و می دانم مشکلات مالی راه آهن به حدی است که مسئولان این تیم توانایی خرید بلیط برای سفر بازیکنان به شهر های دیگر را ندارند.


وی در ادامه افزود :کیانی چندی پیش امتیاز باشگاه را خرید اما نتوانست اعتبارات لازم برای تیم را مهیا کند پس به همین دلیل تیم در اختیار دادستانی قرار گرفت. در ابتدا کار و در زمانی که با فرهاد کاظمی در تیم حضور داشتیم توانستیم با وجود مشکلات که کم نبود بسازیم و با برخی ترفند های مدیریتی و کمک های دادستانی تیم را در لیگ برتر نگه داریم .

اما حالا وضعیت بسیار متفاوت است و مشکلات به قدری است که بازیکنان چندین بار قصد اعتصاب را داشتند اما هر بار به دلیل حضور مهدی پاشازاده و رابطه خوبی که میان وی و بازیکنان وجود دارد این اتفاق رخ نداد.

البته باید به این نکته اشاره کنم که بیشتر بازیکنان تیم نه به خاطر مسائل مالی بلکه به دلیل علاقه شخصی که به پاشازاده دارند در تمرینات حاضر می شوند و در کنار تیم هستند.

سرپرست سابق راه آهنی ها در پایان و در خصوص احتمال انحلال راه آهن و کنار رفتن این تیم از لیگ دسته اول عنوان کرد:تصور نمی کنم که این اتفاق رخ بدهد . زیرا دادستانی در کنار تیم حضور دارد و احتمالا حمایت های مالی از راه آهنی ها انجام دهد. البته فکر نمی کنم این حمایت در حد پرداخت بدهی بازیکنان باشد بلکه تنها در حد تامین اعتبار سفر و برخی امکانات اولیه آن ها خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار