رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل کمیسیون رفع قوانین مزاحم کسب و کار با برش استانی در کهگیلویه و بویراحمد شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جبار کیانی‌پور در بیست و سومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص مشکلات واحدهای شن و ماسه در مناطق گرمسیری کهگیلویه، چرام و لنده، گفت: سرمایه‌گذاری در این شهرستان‌ها با یکسری هزینه‌ها همراه است و کسی که در این مناطق سرمایه‌گذاری می‌کند ریسک بالایی را انجام می‌دهد.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرمایه‌گذاری کارخانه شن و ماسه حداقل یک میلیارد تومان هزینه در پی دارد و با توجه به رکود، تعطیلی فضای کسب و کار کشور، افزایش بیکاری و هزار مشکل دیگر اگر کارخانه‌هایی که سالیان سال فعالیت می‌کردند تعطیل شوند فقط مشکلات بیکاری افزایش و افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: واحدهای شن و ماسه در شهر یاسوج مشکلات فراوانی دارد که بایدمشکلات شهر یاسوج را دامن‌گیر واحدهای کهگیلویه نکنیم.

این مسؤول بیان کرد: کارگروه استان راهکار منطقی برای تغییر شرایط در حوزه اقتصادی استان ارائه شود سپس تصمیمات مصوب شده برای واحدها اجرایی و عملیاتی شود.

کیانی‌پور در ادامه سخنان خود خواستار تشکیل کمیسیون رفع قوانین مزاحم کسب و کار با برش استانی در کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: سرمایه‌گذاری که قصد سرمایه‌گذاری در استان را دارد با قوانین دست و پا گیر ادارات مواجه می‌شود که باید این کمیسیون با برش استانی تشکیل و قوانین مزاحم جلوی سرمایه‌گذاری برداشته شود. 

وی با اشاره به اینکه مسائل زیست محیطی، معارضات محلی و ... مسائل سر راه سرمایه‌گذاران است، بیان کرد: کسی که می‌خواهد در این استان سرمایه‌گذاری کند با وجود این قوانین مزاحم ادارات، سرمایه‌گذاران باید کجا سرمایه‌گذاری کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.