عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: دیدار ایران_هلند قطعی نیست و هفته آینده در خصوص این بازی هیأت رئیسه تشکیل جلسه می‌دهد.

شیعی: دیدار ایران_هلند قطعی نیست/ منشا را به پرسپولیس نمی‌دهیممحمد شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص احتمال برگزاری دیدار ایران و هلند بیان کرد: در دی ماه دیدار دوستانه‌ای را با ساحل عاج برگزار می‌کنیم و قرار است دیدار دوستانه‌ای دیگری را انجام دهیم، متاسفانه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر دیدار دوستانه‌ ایران و گینه به وجود آمد که من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و به هیچ وجه این موضوع حقیقت ندارد.

وی افزود: در خصوص دیدار ایران و هلند نیز باید بگویم این مسابقه هنوز قطعی نشده و قرار است هفته آینده تشکیل جلسه بدهیم و در خصوص این موضوع صحبت کنیم.

مدیر عامل باشگاه پیکان در خصوص پیوستن گادویین منشا به پرسپولیس بیان کرد: منشا بازیکن خوبی است و در تیم بسیار تأثیرگذار است. پیش از دیدار پرسپولیس و پیکان هواداران پرسپولیس از من خواستند تا رضایت‌نامه‌ وی صادر کنم اما منشا در تیم من پیکان تأثیرگذار است و به هیچ عنوان وی را از دست نمی‌دهیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره حضور تاج و کفاشیان در مراسم برترین‌ها اظهار کرد: حضور کفاشیان و تاج در این مراسم صد در صد قطعی است، امیدوارم که بتوانیم جوایز خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار