کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی وجود دارد و با توجه به فشردگی رقابت های پیش رو احتمال می دهم تیم ملی زمان کم بیاورد.

نوروزی : مسابقات سنگین و مشکلی در انتظار تیم ملی استافشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالاتی در خصوص وضعیت خود و تیم ملی شد.

وی در ابتدا و در خصوص کسب عنوان نخست در آخرین رنکینگ بازیکنان کشور عنوان کرد:

مدت ها بود که این هدف را دنبال می کردم تا بتوانم در جمع 3 بازیکن برتر ایران بمانم زیرا بازیکنان قدرتمندی مانند برادران عالمیان حضور دارند که کار را بسیار سخت کرده اند به همین دلیل تصمیم گرفتم که اگر بخواهم در تیم ملی بمانم باید بهترین باشم و پیش از المپیک ژاپن بهترین نتیجه را کسب کنم و خوشبختانه با یاری خداوند موفق شدم در آخرین رده بندی در جایگاه نخست ایران قرار بگیرم.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سوال که عامل موفقیتش تمرینات شخصی بود یا برنامه ریزی های فدراسیون گفت :

این دو  مقابل یکدیگر نیستند بلکه مکمل یکدیگرند . یک بازیکن اگر می خواهد به موفقیت برسد باید هم در اردو ها حضور خوبی داشته باشد و هم تمرینات خوبی را انجام دهد. باید بگویم که به طور قطع برنامه های فدراسیون و فراهم سازی شرایط اردو های مناسب در کسب نتایج موفق بی تاثیر نبوده است. البته همه چیز اردو نیست و بازیکنان باید تمرینات شخصی خوبی را هم پشت سر بگذارند تا به موفقیت برسند.

وی افزود: پس از مسابقات المپیک تنها یبک اردو از سوی تیم ملی برای بازیکنان مهیا شده بود و در همین زمان هایی که اردویی برگزار نمی شد خود بازیکنان به تمرینات شخصی مشغول بودند من هم پیش از این متاسفانه برخی اوقات با تمام توان تمرین نمی کردم و همین مسئله باعث شده بود خیلی در شرایط آرمانی نباشم اما خوشبختانه توانستم با یک برنامه مناسب تمرینی به موفقیت برسم.

نوروزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا برنامه های فدراسیون و تیم ملی با توجه به درپیش بودن بازی های مهمی چون قهرمانی جهان ، قهرمانی کشور های اسلامی و آسیایی مناسب است یا خیر عنوان کرد :

قطعا در این 3 - 4 ماه باقی مانده کا بسیار فشرده و سنگین است زیرا هم بازی های آسیایی را پیش رو داریم  و هم باید در رقابت های جهانی و کشور های آسیایی به میدان برویم . به طور قطع فشردگی این رقابت ها و پشت سر بودن آن ها می تواند برای ما دردسر ساز باشد و من تصور می کنم فدراسیون برای برنامه ریزی جهت برگزاری اردئو های مناسب زمان کم بیاورد و باید برنامه ای فشرده ای تنظیم شود تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد مممکن را به نمایش بگذارند . را علاوه بر آن در این میان مسابقاتی چون لیگ برتر هم در داخل کشور برگزار می شود و همین می تواند در چند ماه آینده کار های سختی را برای تنیس روی میز بازان ایران رقم بزند.


انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار