دبیر علمی نخستین همایش ملی "پایداری کسب‌و‌کار" اخرین مهلت ارسال مقاله به این همایش را 15 آذرماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر علی مهرابی، دبیر علمی همایش با بیان اینکه در مباحث مدیریت کسب‌و‌کار و سازمان‌ها بحث جدیدی به نام "پایداری کسب‌و‌کار" مطرح شده است، اظهار داشت: پایداری کسب‌و‌کار به زبان ساده به معنای آن است که در مدیریت کسب‌وکار و سازمان‌ها به سه بُعد محیط‌زیست، مسائل و مسئولیت‌های اجتماعی و اقتصاد و منافع اقتصادی جامعه توجه کنیم؛ در جدیدترین نظریه‌هایی که در حوزه مدیریت مطرح شده است، گفته می‌شود که سازمان‌های قرن 21 تنها از این راه می‌توانند تداوم و پایداری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به این موضوع همایش ملی "پایداری کسب‌وکار" هفتم دی‌ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندان تا 15 آذرماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. البته احتمال تمدید این تاریخ وجود دارد. مهلت ثبت‌نام در همایش نیز 30 آذرماه تعیین شده است و نتایج داوری مقالات 25 آذرماه اعلام می‌شود.

دبیر علمی نخستین همایش ملی "پایداری کسب‌وکار" در خصوص محورهای همایش، تصریح کرد: این همایش در 9 محور اصلی شامل نظریات پایداری کسب‌وکار، الگوها و مدل‌های پایداری کسب‌وکار، مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR)، مسئولیت اجتماعی اشتراکی (SSR)، نمایه‌ها، شاخص‌ها و ابزارهای سنجش پایداری کسب‌وکار، گزارشگری پایداری کسب‌وکار، تجربیات پایداری کسب‌وکار و اقتصاد مقاومتی و پایداری برگزار می‌شود؛ البته همایش دارای محورهای فرعی نیز هست که به‌طور کامل در سایت همایش به نشانی www.bsconf.com ذکر شده‌اند.

مهرابی بیان داشت: همایش در 2 بخش علمی و اجرایی برگزار می‌شود. در بخش علمی جمع‌آوری و ارائه مقالات، سخنرانی‌های علمی و ... برنامه‌ریزی شده است و در بخش اجرایی نیز از مدیران، کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه کسب‌وکار دعوت می‌شود تا در بخش مربوط به خود سخنرانی کنند و درواقع در این بخش میزگرد مدیران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌دنبال آن هستیم تا پس از برگزاری همایش این موضوع همچنان در دانشگاه ادامه پیدا کند، یک دبیرخانه دائمی برای آن شکل بگیرد و کارگروه‌ها تشکیل شوند تا موضوعات مطرح‌شده در همایش همچنان دنبال شوند؛ همچنین قصد داریم همایش را سال آینده به‌صورت بین‌المللی برگزار کنیم تا کارگروه‌های تخصصی در موضوعات همایش هم در استان و هم کشور شکل بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.