رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : فقط یک مجروح در بیمارستان کوثر سمنان در بخش آی. سی. یو بستری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: سانحه برخورد قطارهای مسافری تبریز- مشهد و سمنان- مشهد در روز جمعه پنجم آذر 103 نفر مجروح داشت که در بیمارستان های ولایت دامغان و کوثر سمنان بستری بودند.
وی با اشاره به انجام روند درمانی برای تمام این مجروحان در این 2 مرکز درمانی، گفت: در حال حاضر در بیمارستان ولایت دامغان هیچ مجروحی بستری نیست و در بیمارستان کوثر سمنان فقط یک نفر در بخش آی. سی. یو بستری است.

شادنوش ادامه داد: در روزهای گذشته 12 مجروح در بیمارستان کوثر سمنان بستری بودند که صبح امروز سه شنبه چهار مجروح و بقیه هموطنان مجروح بستری نیز در روزهای گذشته مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به بستری بودن یک مجروح سانحه برخورد قطارهای مسافری در مسیر سمنان- دامغان در بیمارستان کوثر سمنان، گفت: این فرد بستری مردی است که به خاطر نیاز به مراقبت های بیشتر در بخش آی. سی. یو نگهداری می شود.

گفتنی است ، سانحه برخورد قطارهای مسافری تبریز- مشهد و سمنان- مشهد حدود ساعت هشت روز جمعه پنجم آذر 95 در محدوده ایستگاه هفتخوان در مسیر سمنان- دامغان رخداد که 40 جان باخته داشت.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار