مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بهتر است سردار آزمون و علیرضا جهانبخش تمام تمرکز خود را روی تمرینات خود بگذارند و دچار غرور کاذب نشوند.

همایون شاهرخی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص درخشش لژیونرهای فوتبال ایران در تیم های اروپایی اظهار کرد:موفقیت بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی باعث خوشحالی همه مردم،به ویژه اهالی فوتبال است اما بازیکنان جوانی مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش باید هوشیار باشند و به شایعات توجه نکنند.

وی افزود: هر گاه تیمی به صورت رسمی به آزمون و جهانبخش پیشنهاد داد می توانند به آن فکر کنند اما تا پیش از ارائه پیشنهاد رسمی بهتر است تمام تمرکز خود را روی تمرینات خود بگذارند و دچار غرور کاذب نشوند.

شاهرخی با اشاره به بخت خوب تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی علی رغم نتیجه تساوی مقابل سوریه تصریح کرد: همان طور که کارلوس کی روش نیز گفته است متاسفانه مدیریت خارج از زمین فوتبال ما در بازی برابر سوریه شکست خورد و اکنون این تیم قصد دارد با ازبکستان در ورزشگاه دیگری بازی کند که در صورت تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی ما متضرر می شود، اما با این وجود هنوز هم تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2018روسیه از بخت خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار