ماجرای "کارتن خواب "خطاب کردن همراهان بیمار/ عکس منتشر شده مربوط به امسال نیست

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات وزارت بهداشت گفت: عکس منتشر شده از اسکان همراهان بیمار خارج از بیمارستان شریعتی مربوط به امسال نیست.

سجاد رضوی مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات وزارت بهداشت در گفت و گو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مطلب منتشر شده مبنی بر کارتن خواب خواندن همراهان بیمار از سوی وی، گفت: هفته گذشته یکی از خبرگزاری ها تصویری مبنی بر اسکان همراه بیمار بیرون از بیمارستان شریعتی منتشر کرده بود که همان شب با اعزام تیم بازرسی به بیمارستان شریعتی، متوجه شدیم عکس ها مربوط به امسال نبوده و فقط یک یا دو نفر کارتن خواب بیرون از بیمارستان حضور دارند.

ماجرای
وی ادامه داد: داخل بیمارستان همراهان بیمار اسکان دارند اما خارج از بیمارستان شریعتی هیچ همراه بیماری نایلون روی سر  ندارد.

ماجرای

رضوی با اشاره به گزارشی که روز گذشته از خبرگزاری دیگری منتشر شد، افزود: روز گذشته نیز مجدد بازرس فرستادیم و از خبرنگار مربوطه هم درخواست کردیم با بازرس همراه شود.

ماجرای

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات یادآور شد: اسکان همراهان بیمار در خارج از بیمارستان های دولتی مورد قابل انکاری نیست.بیمارستان امام خمینی هم افرادی خارج از بیمارستان چادر میزدند. اما عکس منتشر شرده مربوط به بیمارستان شریعتی صحت ندارد. البته اگر به فرض همراه بیمار این وضعیت را داشته باشد، مسئله به وزارت بهداشت مربوط نیست.

ماجرای

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار