لرستان؛

اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی راهداری در ستاد بحران استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران که به ریاست استاندار برگزار شد از امادگی ۱۰۰ درصدی این اداره کل در مواجهه با بحران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛با توجه به پیش بینی هواشناسی درخصوص بارش های سیل آسا از  امروز  پنج شنبه یازدهم آذرماه تا ظهر شنبه سیزدهم آذر، ستاد بحران استان در دفتر استاندار تشکیل جلسه داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در این جلسه با بیان اینکه ۶۰۰ کیلومتر شانه سازی و لایروبی کانال برای هدایت آبهای سطحی انجام شده است، گفت: همچنین در حاشیه راهها ۲۰ هزار مترمکعب ریزش برداری صورت گرفته است.

زندی فر گفت:  لایروبی رودخانه ها برای تغییر مسیر آب درشهرستانهای کوهدشت و چگنی توسط این اداره کل انجام شده است.

وی با ابراز نارضایتی از فرسودگی تاسیسات روشنایی محورهای ارتباطی لرستان خاطرنشان کرد: طی دو ماه اخیر بیش از سه بار نسبت به تعمیر روشنایی محورهای ارتباطی استان اقدام شده  اما بعلت فرسودگی تاسیسات، ۱۰ روز بعد با مشکل مواجه شده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تعمیرات ۶ کیلومتر گاردریل و انجام ۳ هزار کیلومتر خط کشی در راه های استان خبر داد و گفت:علاوه بر این بیش از ۲۰ هزار تن نمک و شن برای برفروبی خریداری شده است.

وی اصلاح ۱۰۰ کیلومتر افتادگی شانه راه، اصلاح ۵ نقطه پرحادثه در محور خرم آباد به چالانچولان و تعمیرات ماشین آلات را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری عنوان کرد و افزود: ۲۴ راهدارخانه ثابت و ۸ راهدارخانه سیار ۴۵۰ راهدار در قالب ۲۵۰ اکیپ راهداری رسما از ابتدای دیماه در محورهای استان فعالیت خواهند داشت هرچند با توجه به سرمای زودرس از ابتدای آذرماه فعالیت خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.