مرحله دوم اردوی تیم ملی دو و میدانی از فردا به طور همزمان در کیش و تهران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه‌ای که سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در نظر گرفته، قرار است تعدادی از دوومیدانی کاران در کیش  و بقیه در تهران، تمرینات خود را آغاز کنند. با توجه به این برنامه، فدراسیون نام کسانی که قرار است به کیش بروند را اعلام کرد که بر این اساس، مسلم نیادوست، علی ثمری، علیرضا مهرصفوتی، کاوه موسوی، رضا قاسمی، میلاد سیار، فرزانه فصیحی، سپیده توکلی، حمیدرضا زورآوند، بهنام شیری، امیر مرادی، محمد صمیمی، محمود صمیمی، مهران حسینی و علی خدیور، 15 ورزشکاری هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

این اردو 21 روز طول می‌کشد و بعد از آن طبق هماهنگی های به عمل آمده از طرف مسئولان فدراسیون قرار است ورزشکاران یک هفته ای را برای استراحت به شهرهای خودشان بروند و دوباره از 10 دی ماه مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی در تهران برگزار شود البته سایر،دوندگانی که در اردوی کیش غیبت دارند، در شهرهای خودشان و زیر نظر مربیان تمرینات شان را پیگیری کنند.

فدراسیون برنامه جامعی را برای موفقیت دوندگان در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان در نظر گرفته است که باید دید چقدر از این برنامه ها، توسط مسئولان اجرایی می‌شود. آیا ورزشکاران می توانند پس از پایان این مسابقات دست پر به کشور بازگردند یا که شاهد اتفاقات دیگری در این مسابقات خواهیم بود.

برهمین اساس تیمورغیاثی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: ورزشکاران حاضر در اردوی مرحله دوم، به دو بخش تقسیم می‌شوند که دونده‌های استقامت و نیمه استقامت به ارتفاعات اعزام می‌شوند و سایر ورزشکاران به اردوی کیش خواهند رفت. زمان اردوی مرحله دوم برای کلیه ورزشکاران حاضر در اردو به مدت21 روز است که از جمعه این هفته آغاز خواهد شد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی در پاسخ به این سوال که بیشتر ورزشکاران اعلام کرده اند که در شهرهای خودشان تمرین خواهند کرد، تاکید کرد: هرکسی که در اردوی کیش حاضر شود به طور حتم از تمام امکانات این اردو بهره مند خواهد شد و آن کسانی هم که تمایلی به شرکت در این اردو نداشته باشند می توانند در شهرهای خودشان به تمرین بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار