کلینیک دندانپزشکی بیمارستان ارتش قوچان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از کلینیک دندانپزشکی بیمارستان ارتش قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس بیمارستان 556 منطقه‌ای ارتش در قوچان با بیان این مطلب گفت: این کلینیک دندانپزشکی در بیمارستان ۵۵۶ منطقه ای ارتش قوچان ساخته شده است.
حسین سیاح افزود: این کلینیک در ساختمانی با زیربنای ۸۵ متر مربع، با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال و با بهره گیری از کادر مجرب و سه یونیت دندانپزشکی آماده ارائه خدمت دندانپزشکی به عموم شهروندان به ویزه خانواده بزرگ نیروهای مسلح می باشد.

او با اشاره به جابجایی ساختمان بیمارستان ۵۵۶ ارتش به محل جدید اظهار کرد: انتقال این بیمارستان به محل جدید خود و تجهیز آن سطح خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان به شهروندان قوچانی را ارتقا خواهد داد.

او افزود: بیمارستان ۵۵۶ ارتش قوچان باهدف ارتقا سطح سلامت، کاهش هزینه های درمانی خانواده ها و همچنین کاهش مراجعات شهروندان به مشهد برای درمان راه اندازی شده و امیدواریم با ارتقا تجهیزات این بیمارستان، خدمات بیشتر و بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

دکتر سیاح در پایان با اشاره به قرار گرفتن این بیمارستان جزو سه بیمارستان برتر نزاجا گفت: باتوجه به تامین اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی و خرید زمین، تا ماه آینده شاهد کلنگ زنی ساخت و بهسازی این بیمارستان خواهیم بود.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.