رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: 680 دستگاه خودروی دارای شیشه دودی هفته جاری در این استان توقیف شد.

توقیف خودروهای شیشه دودی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی فکری اظهار داشت: طبق قانون رسیدگی به تخلف رانندگی نصب پرده و برچسب های دودی بر روی شیشه های خودرو به نحوی که در دید راننده مانع ایجاد کند ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.

وی افزود: پلیس راهور همدان در طول سال به طور مستمر به این تخلف رسیدگی کرده و رانندگان خاطی را اعمال قانون می کند.

وی اضافه کرد: نخستین طرح حجمی توقیف خودروهای دارای شیشه دودی از پنجم آذرماه به مدت یک هفته اجرایی شد که در این طرح 680 دستگاه خودرو اعمال قانون و توقیف شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: افرادی که اقدام به تغییر در شیشه های خودرو و نصب برچسب های دودی بکنند طبق قانون 500 هزار ریال جریمه می شوند.

فکری بیان کرد: مدارک رانندگان دارای خودرو با شیشه دودی توقیف شده و پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی و از بین بردن برچسب و دیگر موانع، مدارک تحویل رانندگان می شود.

وی تاکید کرد: استفاده از شیشه های دودی منجر به کاهش دید رانندگان شده و به این علت امسال چندین سانحه جرحی و خسارتی بخصوص شب هنگام رخ داده است.

رئیس پلیس راهور همدان گفت: عوامل پلیس راهور خودروهای دارای شیشه دودی که راننده و سرنشین داخل آن به خوبی قابل روئیت نباشند را توقیف می کنند.

فکری افزود: افرادی که دارای چشمان ضعیف و بیماریهایی هستند برای دودی کردن شیشه خودرو ، باید با مراجعه به پلیس راهور مجوز لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار