صبای قم در دیدار استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر نتیجه را 2برصفر واگذار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛صبای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16.20 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل استقلال تهران قرار گرفت.

داور این مسابقه سیدمهدی سیدعلی به کمک آرمان اسعدی، هادی طوسی و علی میرغفاری بود و نظارت بر این بازی را نیز خداداد افشاریان بر عهده داشت.

این مسابقه در حالی در قم برگزار شد که صبا در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال کشور تنها یک برد کسب کرده و صاحب 6 تساوی و چهار باخت شده است.

همچنین صبا در آخرین مسابقه خود در مقابل آبی پوشان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با پایان 120 دقیقه بدون گل نهایتاً در ضربات پنالتی شکست خورد.

صبا در حالی به مصاف آبی پوشان پایتخت رفت که در جایگاه چهاردهم لیگ برتر فوتبال قرار داشته و و تمام تلاش خود را برای رهایی از پایین جدول انجام می‌دهد.

استقلال تهران در این مسابقه با ترکیب سیدمهدی رحمتی، رابسون، لئوناردو پادوانی، هرائر مگویان، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، محسن کریمی(60، خسرو حیدری)، علی قربانی(85، مجتبی حق‌دوست) و کاوه رضایی به مربیگری علی منصوریان به میدان رفت.

صبا نیز با ترکیب حامد لک، مسعود حق‌جو، رضا عنایتی، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی(59، وحید علی آبادی)، مهران امیری، سید علی فاطمی(70، امید جهانبخشی)، کیوان امرایی(73، محمد بائوج‌رضایی) و احمد حسن‌زاده به مربیگری عبدالصمد مرفاوی مقابل استقلال تهران قرار گرفت.

استقلال در این بازی بدون محروم و صبا با یک محروم حاضر شدند اما هر دو تیم مصدوم داشتند و از صبا سید مهدی حسینی و می‌رهانی هاشمی و از استقلال هم وریا غفوری و فرشید اسماعیلی به دلیل آسیب‌دیدگی غائب بودند.

آبی‌پوشان در این مسابقه دو بار به گل دست یافتند که نخستین گل آن‌ها در دقیقه 18 توسط کاوه رضایی در شرایطی که به نظر می‌رسید انصاری که پاس گل را داد مرتکب خطای هند شده است. گل دوم استقلال نیز با پاس انصاری و پس از آن تقابل رضایی و لک و بالاخره پاس گل به قربانی در دقیقه 68 به ثمر رسید.

در این بازی پرحاشیه صبای قم دو اخراجی داشت که یکی رضا عنایتی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 40 و دومی دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور از سوی حمید دیوسالار در دقیقه 55 بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار