رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: بدبختی جامعه ثمره جدایی و فاصله مردم از توحید، نبوت، ولایت و قرآن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله حسین مظاهری در درس اخلاق در مسجد حکیم اصفهان افزود: توحید، نبوت، ولایت و قرآن باید همواره با همدیگر در زندگی فردی و اجتماعی باشند.
وی افزود: جدایی نسبت به هریک از این عوامل موثر پیشرفت سبب بدبختی و ضلالت فرد و جامعه می شود.
این مرجع تقلید با بیان اینکه توصیه های خداوند، پیامبر(ص)، ائمه اطهار (ع) و قرآن زمینه ساز پیشرفت و سعادت انسان است، افزود: توجه نسبت به این توصیه ها و تاکیدها هدفی مشترک است و سعادت دنیا و آخرت را رقم می زنند.
رئیس حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: حضرت محمد(ص) در دوران تبلیغ توحید، نبوت و امامت و قرآن را در کنار همدیگر تبیلغ می کرد و هیچ گاه در تبلیغ کوتاهی نکرد و همواره بر توجه مردم به این موضوع های مهم تاکید داشت.
آیت الله مظاهری با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) ولی پس از خود را نیز در مراسم های تبلیغی معرفی کردند، افزود: پیامبر عظیم الشان اسلام در دوران تبلیغ دین علاوه بر بیان یکتایی خداوند، اهمیت نبوت ولایت را نیز تبلیغ کرد و تشیع از همان اوایل آغاز نبوت ایشان و تبلیغ دین شکل گرفت.
وی ادامه داد: بیان حدیث ثقلین از دیگر تاکیدات پیامبر (ص) بر موضوع ولایت بود که بیش از هزار مرتبه دو دوران رسالت خود این حدیث را خواندند که اهمیت موضوع ولایت تبیین می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.