نماینده ولی فقیه در استان زنجان: اقدام سنای آمریکا نقض برجام است.

اقدام سنای آمریکا نقض برجام است.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز با انتقاد از عملکرد اقدام سنای آمریکا در مورد برجام گفت: مقام معظم رهبری بارها در مورد بی اعتمادی به آمریکا گوشزد کرده اند و تصویب تحریم های جدید علیه ایران که نقض برجام است لزوم توجه به قابل اعتماد نبودن آمریکا را آشکار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه باتبریک 16 آذر روز دانشجو گفت: 16 آذر منشا حرکت های انقلابی دانشجویان و جنبش دانشجویی در کشور است که عدالت خواهی و استکبار ستیزی از جمله ی آنهاست.

خطیب جمعه ی زنجان، دانشجویان را نماد تفکر بیدار در جامعه خواند و افزود: در زمان شکل گیری انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و در مقابله به فتنه های داخلی و خارجی همیشه دانشجویان در صف اول مبارزه ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین با اشاره به هجرت رسول اکرم از مکه به مدینه و آغاز تحول در حرکت توحیدی و تشکیل حکومت اسلامی گفت: امروز آنانی که در مقابل استکبار استقامت میکنند همان مهاجرانند که از ضلالت و تاریکی هجرت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز نیروی دریایی ، سفید پوشان نیروی دریایی ارتش جموری اسلامی ایران را نماد اقتدار نظام در آبهای داخلی و بین المللی دانست و گفت: این نیرو در کنار دیگر نیروهای زمینی و هوایی از آرمان های امام و شهدا دفاع میکنند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.