مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد رئیس جمهور منتخب آمریکا اطلاعاتی درباره وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بدست آورده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت نشریه هیل، "کلین کانوی"، مدیر ستاد انتخاباتی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا در گفتگو با شبکه "ای بی سی" اعلام کرد: "دونالد ترامپ اطلاعاتی در خصوص افرادی که غیرقانونی رأی داده اند دریافت کرده است؛ اگرچه هیچ مدرکی برای اثبات این مسئله و وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بدست نیامده است."

وی گفت: کریس کوباچ، یکی از مقامات ایالت کانزاس که از گزینه های احتمالی برای سمت "وزارت امنیت داخلی" است این اطلاعات را در خصوص تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اختیار ترامپ قرار داده است.

ترامپ روز گذشته (جمعه) در تلاش برای ممانعت از بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری در ایالتهای ویسکانسین، پنسیلوانیا و میشیگان که "جیل استاین" نامزد حزب سبز خواستار آن شده است، مدعی شد در ایالت هایی که وی نتوانسته پیروز شود -- از جمله ویرجینیا، نیو همپشایر و کالیفرنیا -- آرای جعلی و غیرقانونی به صندوق‌ها ریخته شده است. 

با این حال، پژوهشی که بوسیله "واشینگتن پست" انجام شد، نشان داد هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهای ترامپ در خصوص وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار